Bagaj Prosedürü

Sayın Yolcularımız;

BİLET ALAN HER YOLCUNUN (GÜVENLİĞİNİZ AÇISINDAN) 30 KG"MI GEÇMEMEK KOŞULU İLE EN FAZLA İKİ ADET BAGAJ HAKKI VARDIR.

Güvenliğiniz için eşyanızı bagaja kendiniz teslim ediniz ve mutlaka bagaj fişinizi isteyiniz.

Kayıp eşya ödemeleri bagaj fişi verildiği halde kaybolan bagajlar içindir. Kıymet takdiri yapılmayan valiz vs eşyaların kaybı halinde en fazla bilet ücretinin iki katı ödeme yapılır.

Yolcularımız için tanınan ücretsiz bagaj hakkı 30 kg mı aşmamak koşulu ile 2 (iki) adettir. Bu miktarı aşan yükler alınmayabilir.

Bagaja teslim edilmeyen eşyaların ( otobüs içinde, koltuk üstü raflarda, koltuk filesinde unutulması, kayıp ve çalınması durumunda tüm mesuliyet yolcunun kendisine aittir. Şehir içi servis araçlarında ve Terminallerimizde emanet olarak bırakılan, unutulan, başka bagajla karışan, çalınan eşyaların tüm mesuliyeti yolcunun kendisine aittir.

TAŞINAMAZLAR

Bagajın içerisinde;

Kırılabilir eşya ve bozulabilir madde, Akıcı ve kokucu madde, büyük ebatlı parça, Elektronik cihaz, Müzik aleti, İlaç, Değerli eşya (para, mücevherat, ticari ve kıymetli doküman, pasaport, kimlik vb.) Tehlikeli madde (ateşli silah, mermi, yanıcı, kimyasal nitelikli madde. Vb.)

Gibi eşyaların taşınması ve kaybı durumunda; maddi ve manevi zararından firmamız sorumlu değildir.

KAYIP BAGAJ

Yolculuk sonunda, bagaj fişi karşılığı bagaja teslim edilmiş eşyanın çıkmaması (kaybolması) durumunda yolcumuz aynı gün kendisine en yakın Adıyaman Anka Turizm Terminaline başvurarak Kayıp Bagaj Formu doldurması gerekmektedir.

Kayıp Bagaj Formu formun doldurulduğu terminal tarafından Halkla İlişkiler Müdürlüğüne gönderilir.

Kayıp Bagaj Formunda yazılı bilgilerin mutlaka doldurulması gereklidir.

Kayıp Bagaj Formu doldurulduktan sonra sıra ile;

  •  Kayıp Eşya için ilk başvurulan Terminal
  •  Kayıp Eşya Deposu
  • Halkla İlişkiler Müdürlüğü

Devreye girer.

15 gün sonra sonuç hakkında yolcu ile görüşme yapılır.

Bu zaman içerisinde kayıp eşya bulundu ise eşyayı bulan kişi tarafından Adıyaman Anka Turizm Kayıp Eşya Deposuna tutanakla imza karşılığı teslim edilir veya kayıp eşyası depodan teslim edilecek yolcuya tutanakla imza karşılığında teslim edilir. Bulunamayan kayıp eşyalarla ilgili olarak değer tesbiti yapılmışsa değeri, değer tesbiti yapılmamışsa en fazla bilet bedelinin iki katı tutarında ödeme yapılır.

HASARLI BAGAJ

Bagajın taşınma esnasında Firmamızdan kaynaklanan bir sorundan dolayı zarar görmesi durumunda, yolcunun terminalden ayrılmadan Adıyaman Anka Turizm yetkilisine Hasar Tespit Raporu tutturması gerekmektedir. Hasar tespit raporunun aslı Adıyaman Anka Turizm Halkla İlişkiler Müdürlüğüne gönderilir.

1 Hafta sonra yolcu ile sonuç hakkında görüşme yapılır ve sonuçlandırılır.

Bu Site Alt Yapısı İle Hazırlanmıştır
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır. Detaylı bilgi için Kişisel Verilerin Korunması Hakkında Aydınlatma Metni ile Çerez Politikası'nıinceleyebilirsiniz.